10
Nicolette

11 januari - 2024

Ik ben nu al 9 jaar bij jullie, sinds ik.in driebergen woon. Super tevreden! Fijne kapper, netjes vriendelijk en schoon. Aan te bevelen!
9
Betty Raap-van Oijen

11 januari - 2024

Zoals reeds opgemerkt; het is m.i. van belang dat een kapster het vermogen heeft om met haar klant op een gemoedelijke wijze te kunnen communiceren. Er komen vogels van divers pluimage op de stoel zitten en die vogels willen twee uur aan hun hoofden worden verwend. Maar zij willen ook - of ze het nu beseffen of niet - geestelijk worden vertroeteld. Zo'n kapstertje moet daarom niet alleen slim zijn, maar daarenboven zeer flexibel. Het gaat me te ver om u uit te leggen hoe ik dat zou invullen. Ik wens u veel wijsheid in deze gehaaste en zakelijke tijd.
8
Anoniem

10 januari - 2024

😉👍
8
Anoniem

10 januari - 2024

Vooral zo doorgaan!!
8
Anoniem

10 januari - 2024

LS, Ik vind de prijs voor Kinder knippen te hoog. Mijn dochter van 13 moest 46 euro betalen voor bijpunten van lang haar. Dat vind ik veel ste veel geld en niet in verhouding staan tot wat ze betaalde toen ze 12 was.
10
Floor Vogelaar

10 januari - 2024

In reclameuitingen wordt nog steeds gesproken over behandeling zonder afspraak. In de praktijk is altijd een afspraak nodig, zelfs voor een tondeuzekoppie. Ik vind dat weliswaar hinderlijk en slordig maar blijf verder bij mijn (hoge) waardering.
9
Anoniem

10 januari - 2024

Goede sfeer, vaak snel plek. Hou dit vast met elkaar!
9
Anoniem

10 januari - 2024

Helaas geen tips, ga zo door
9
Anoniem

10 januari - 2024

Een hele fijne kapper met goed fijn en kundig personeel.
9
Anoniem

10 januari - 2024

Prima digitaal in te plannen en voorkeur aan te geven