S van der Spek
26 november - 2020
Ik wilde een ander model. De medewerker dacht mee, kwam met ideeën en wilde best nog wat eraf knippen toen t toch nog niet naar mijn zij was.
Het was een fijn bezoek! Bedankt
Johan
26 november - 2020
Belangrijk vind ik dat de styliste (kapster) goed aanvoelt wat de klant wil. Daarom is het gesprekje voorafgaand aan het knippen heel belangrijk qua informatieoverdracht! Zeker bij mannelijke klanten: wij mannen kunnen soms niet goed uitleggen (en niet invoelen) wat wij willen. Een goede styliste moet (wat overdreven gesteld nu) ook een goede therapeute zijn (zie de schoonheidsspecialiste in de beautysalon).
Anoniem
26 november - 2020
Anoniem
26 november - 2020
Ik had Lea en ik vind haar echt heel goed, leuke meid! Luistert naar de klant en maakt een leuk praatje en werkt vlot maar netjes
Anoniem
26 november - 2020
Amber
26 november - 2020
Mooi geknipt! Fijne kapster, kom zeker nog een keer terug. :)
Anoniem
26 november - 2020
Jimmy Severins
26 november - 2020
Altijd fijne salons. Jong team en ze hebben allemaal ook echt verstand van haar en geven goede tips. :)
Anoniem
26 november - 2020
Anoniem
26 november - 2020
Vriendelijk en deskundig behandeld.