10
Anoniem

08 september - 2021

Fijne dame, mooie goed bereikbare locatie.
7
Anoniem

03 september - 2021

De puntjes zijn netjes geknipt maar binnen 14 minuten was ik klaar. En knippen was 31 euro Vind het een beetje aan de dure kant. Maar verder netjes schoon vriendelijke styliste. Wel een beetje te open naar mijn zin maar er was slechts nog 1 andere klant.
8
Anoniem

16 augustus - 2021

Heel fijn dat de kapsters van Yes er ook nog zijn.
9
Anoniem

07 augustus - 2021

Goede service mooi resultaat
10
Martin

07 augustus - 2021

L.S., Na jarenlang tot volle tevredenheid door een tweetal medewerkster van Yes (Naomi en Iris) geknipt te zijn, dit keer door Leanne die met Teams meeverhuisd is naar de locatie Hellevoetsluis. Uitgelegd hoe ik het knippen gewend was. Ik ben zeer tevreden met het eindresultaat en ook m.b.t. haar werkwijze tijdens de hele behandeling inclusief wassen en drogen. Kom zeker weer terug!!! Vond het voormalige zwarte interieur wel chiquer en door de compartimentering met meer privacy. In de huidige inrichting heb ik het gevoel aan aan lange brede tafel te zitten. Met vriendelijke groet, Martin Oldenhof
10
Yatie Klein de-bie

07 augustus - 2021

Werd gelijk geholpen. Fijn advies gekregen en mooi resultaat.
10
Anoniem

05 augustus - 2021

Super goed geholpen gezzelige sfeer
8
Anoniem

05 augustus - 2021

De nieuwe look & feel is mooi, helder en transparant. Naar mijn mening te transparant uit gevoerd, alsof je in de etage staat en dat is nu net wat je niet wilt als je als een bolletje piekhaar in de stoel zit. Enige beschutting, door bij voorbeeld een gezandstraalde sticker met daar uit gestanst de bedrijfsnaam, zou fijn zijn. Het zitten op een lange rij heeft niet mijn voorkeur, van een intieme sfeer is geen sprake meer. Kortom de stylist moet heel veel goed maken om in de etalage kapper plaats te nemen.
9
Anoniem

29 juli - 2021

Gewoon weer helemaal blij met mijn kapsel De salon erg mooi geworden
10
Anoniem

25 juli - 2021

Misschien bij de reservering doorvragen over wat de klant wil en dan goed aan geven dat de behandeling misschien wel zo veel tijd i beslag kan nemen en dit dan goed inplannen.