Jos Noordhuizen
11 oktober - 2019
- Voortaan ook aan het eind standaard vragen of met de föhn losse haartjes moeten worden weggeblazen óf nog een keer moet worden gewassen [met hetzelfde doel].
- Altijd standaard [automatisch] de wenkbrauwen bijwerken
- hetzij met foto of met korte schriftelijke beschrijving bij klantgegevens in het systeem de wensen van de klant vastleggen, zodat die niet elke keer hoeft te vertellen wat hij/zij wil [met het gevaar dingen te vergeten
Yolanda den drijver
11 oktober - 2019
Anoniem
11 oktober - 2019
A. Snijders
11 oktober - 2019
Anoniem
11 oktober - 2019
Anoniem
11 oktober - 2019
Anoniem
11 oktober - 2019
Zeer goede kapper. Haarverven mogen de prijzen wel wat goedkoper van worden.
Anoniem
11 oktober - 2019
Beste,
Vriendelijke ontvangst en behandeling, altijd service gericht, goed en tevreden eindresultaat.
Bedankt Team Kappers!
Anoniem
11 oktober - 2019
Erg prettig welkom geheten, de kapsters zijn erg vriendelijk en dat maakt voor mij het verschil :).
Jan de Keizer
11 oktober - 2019
Vriendelijke dames, wordt altijd netjes geholpen en natuurlijk hun vakkennis