8
Jos Noordhuizen

11 oktober - 2019

- Voortaan ook aan het eind standaard vragen of met de föhn losse haartjes moeten worden weggeblazen óf nog een keer moet worden gewassen [met hetzelfde doel]. - Altijd standaard [automatisch] de wenkbrauwen bijwerken - hetzij met foto of met korte schriftelijke beschrijving bij klantgegevens in het systeem de wensen van de klant vastleggen, zodat die niet elke keer hoeft te vertellen wat hij/zij wil [met het gevaar dingen te vergeten
8
Yolanda den drijver

11 oktober - 2019

7
Anoniem

11 oktober - 2019

10
A. Snijders

11 oktober - 2019

8
Anoniem

11 oktober - 2019

8
Anoniem

11 oktober - 2019

9
Anoniem

11 oktober - 2019

Zeer goede kapper. Haarverven mogen de prijzen wel wat goedkoper van worden.
10
Anoniem

11 oktober - 2019

Beste, Vriendelijke ontvangst en behandeling, altijd service gericht, goed en tevreden eindresultaat. Bedankt Team Kappers!
10
Anoniem

11 oktober - 2019

Erg prettig welkom geheten, de kapsters zijn erg vriendelijk en dat maakt voor mij het verschil :).
8
Jan de Keizer

11 oktober - 2019

Vriendelijke dames, wordt altijd netjes geholpen en natuurlijk hun vakkennis