7
Aartie Giessen

26 juli - 2017

Soms ietwat te opdringerig met bijverkoop
10
James

25 juli - 2017

Ik vind de sfeer, uitstraling en service erg goed. De communicatie is vriendelijk en ik kreeg drinken aangeboden. Ik wist niet wat ik wilde met mijn haar en de kapper heeft met mij gezeten en me plaatjes laten zien. Het knippen zelf duurde helemaal niet zo lang als bij andere kappers, ik was echt binnen tien a vijftien minuten klaar. Ik ben heel blij met het resultaat
9
Melissa Rijya van Krimpen

21 juli - 2017

Jolijn is de eerste kapster die ik echt vertrouw met mijn haar... Ze snapt wat ik wil en doet niks anders dan dat... Topper!
8
D van den Heuvel

16 juli - 2017

9
Edith Ladage

01 juli - 2017

Het totaal plaatje is gewoon top
7
Latoya Emid

30 juni - 2017

Team Kapsalon is een servicegerichte kapsalon. Misschien af en toe te gemaakt vriendelijk. Ik merk dat vooral aan de gesprekken. Kapster stelt een vraag en ik geef antwoord en ik zie haar desinteresse. Normaliter ben ik zeer tevreden over het bezoek, maar vandaag toch iets minder. Lieve dame hoor, alleen had ik het gevoel dat ze half mijn haar waste. Dus onderkant niet. Kan zijn dat ze haar dag niet had. Is menselijk, maar toch jammer.
9
S. Kok

28 juni - 2017

8
Hans Engelchor

24 juni - 2017

Werknemers doen hun best.
10
Monique Broekman

22 juni - 2017

Word goed geholpen kan vrij wel altijd terecht Vriendelijke mensen Leuke gesprekken Goed bereikbaar Prima kapsalon
7
rachelle verhiest

21 juni - 2017

Het knippen is goed en snel gebeurd, niks op aan te merken. Maar dat ik voor 55€ door iemand geverfd ben die haar middelbare school diploma nog niet eens had gehaald en volgend jaar dus pas met de BBL opleiding gaat beginnen vind ik écht belachelijk. Nog los van het feit dat mn gezicht flink onder de verf zat. Als ik me door een stagaire wil laten verven, ga ik wel naar de kappersacademie. Maar het volle pond betalen voor iemand die het nog moet leren vind ik absurd.