8
T. Wildemast

14 juli - 2017

Heb nog steeds moeite met het bellijst-sms systeem. Is in feite toch een verkapte vorm van een afspraak maken. Het zou eerlijker zijn om er een combivorm van te maken: we werken op afspraak, maar vrij binnenkomen en kijken of er plek is, kan ook. Jammer dat het leesbladenpakket is veranderd. Begrijp de reden (hoge kosten) maar lekker lezen bij de kapper (roddelbladen, Margriet e.d.) is toch ook een deel van een langer kappersbezoek. Koffie is prima, houen zo !
9
wil van de vaart

14 juli - 2017

Word altijd heel fijn behandeld en erg aardig
9
Marc van Essen

12 juli - 2017

9
Anne-Miek van Eekelen

12 juli - 2017

Ik ben al meer dan 25 jaar klant, dus dat zegt wel genoeg. Ik vind de service en klantvriendelijkheid uitstekend en de professionaliteit prima.
8
A. Krauss

11 juli - 2017

9
T. Winzum

06 juli - 2017

Fijn dat als je belt je eigenlijk altijd dezelfde dag terecht kunt. Kappers zijn deskundig en gastvrij. Ik ga graag bij Naomi, die heeft me al 2 keer een geslaagde nieuwe look gegeven!
8
Maarten Muller

05 juli - 2017

Prettige sfeer en mooie sfeer. Vakmensen aan het werk
8
Yvonne Abels

05 juli - 2017

Prettige, sfeervolle kapsalon
10
Pamela Kreugel Wilkes

05 juli - 2017

Ik vind het helemaal super de salon de kapsters en de kaper de salon zelf en altijd gezellig
9
Hanneke Faber

04 juli - 2017

Voor de derde keer ging ik met mijn dreumes (nu 21 maanden) naar de kapper. Bij aankomst was hij al een beetje aan het huilen en gedurende de hele knipbeurt was hij half in paniek en wilde niet op de stoel blijven zitten. Maar zijn haar moest toch echt geknipt De kapster bleef geduld hebben en ze heeft hem uiteindelijk perfect geknipt. Ik schaamde me nogal voor het lawaai maar dat was niet nodig zei ze. Wat een topper!