8
Anoniem

11 januari - 2024

Weet niet
10
Wilma v. Galen

11 januari - 2024

Heb geen verbeter-tips. Alles op orde. Vakkundige Kappers🍀
9
Patricia

11 januari - 2024

Vindt met name online in plannen afspraak erg handig.
9
Anoniem

11 januari - 2024

Geen tips prima in orde
9
Anoniem

11 januari - 2024

vakkundige kapsters je hoeft niet lang te wachten klantvriendelijkheid
9
Anoniem

11 januari - 2024

Aardige en deskundige dames die er werken. De sfeer is goed. Je wordt goed geholpen en ze denken met je mee.
10
Anoniem

11 januari - 2024

Toppers! Elke keer weer blij als ik naar buiten loop!
8
Lilian Hamstra - Yau

11 januari - 2024

Ik ben heel erg tevreden met mijn kleurbehandeling en ik ga met een heel blij gevoel en tevredenheid de kapsalon uit. (Anders dan de vorige keer bij een ander salon waar ik bij een kleurbehandeling tot ruim anderhalf cm(!) de kleur doorliep op mijn hoofd (langs de haarlijn).
10
Thijs

11 januari - 2024

De service is altijd zeer goed. Wordt altijd met een lach ontvangen, en er wordt koffie/thee/water aangeboden. Er wordt nooit gehaast. En altijd goed de tijd genomen om de klant te behandelen. Het eind resultaat is bij mij altijd zeer goed. En ga altijd zeer tevreden weer weg.
9
Betty Raap-van Oijen

11 januari - 2024

Zoals reeds opgemerkt; het is m.i. van belang dat een kapster het vermogen heeft om met haar klant op een gemoedelijke wijze te kunnen communiceren. Er komen vogels van divers pluimage op de stoel zitten en die vogels willen twee uur aan hun hoofden worden verwend. Maar zij willen ook - of ze het nu beseffen of niet - geestelijk worden vertroeteld. Zo'n kapstertje moet daarom niet alleen slim zijn, maar daarenboven zeer flexibel. Het gaat me te ver om u uit te leggen hoe ik dat zou invullen. Ik wens u veel wijsheid in deze gehaaste en zakelijke tijd.